פעמים רבות אני קורא בעמודי פייסבוק תלונות של אנשים שרכשו eSIM מספק כלשהו ולטענתם הeSIM "פשוט לא עובד"
אנחנו, לעומת זאת, עדיין לא נתקלנו במקרה שבו הפרופיל הוגדר כהלכה ו'פשוט לא עבד'.
לכן, אם התקנתם את הeSIM למכשיר שלכם ואתם לא מצליחים לגלוש, אנו ממליצים לוודא כי:
בעת התקנת הeSIM תתבקשו להגדיר מאיזה סים תרצו לקבל שיחות ומאיזה את הנתונים הניידים (אינטרנט).
לאחר שהגדרתם את הeSIM כמקור האינטרנט, וודאו כי פונקציית "נדידת נתונים" מופעלת.
במקרים מסויימים אך נדירים, תתבקשו מהספקית באי-מייל שתקבלו עם הברקוד להזין קוד APN.
במידה וקיבלתם קוד APN, וודאו כי אכן הזנתם אותו כמתבקש.
לאחר שביצעתם שינוי כלשהו בהגדרות, יש להכניס את המכשיר למצב טיסה ולהוציא אותו ממנו אחרי מספר שניות.
פעולה זאת תאתחל את ההגדרות הסלולריות ותיישם את התיקונים.
כלי נגישות